Thursday, January 23, 2025
BlogVideo StoriesΚάμερες

Με μηχανές Blackmagic Design γυρίστηκε το μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ “Common Ground”

Η Blackmagic Design ανακοίνωσε ότι το μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ “Common Ground” γυρίστηκε με ψηφιακές κινηματογραφικές μηχανές Blackmagic Design, καθώς και η επεξεργασία και η ολοκλήρωση με λογισμικό επεξεργασίας DaVinci Resolve Studio, οπτικά εφέ (VFX) και λογισμικό μετά την παραγωγή ήχου χρησιμοποιώντας το Blackmagic Cloud .

Σε συνέχεια του αναγνωρισμένου ντοκιμαντέρ «Kiss the Ground», το «Common Ground» συνεχίζει να ρίχνει φως σε μια νέα, παλιά προσέγγιση στη γεωργία που ονομάζεται «αναγεννητική γεωργία», η οποία έχει τη δυνατότητα να εξισορροπήσει το κλίμα, να αναπληρώσει τεράστια αποθέματα νερού και να ταΐσει τον κόσμο. Το «Common Ground», σε παραγωγή και σκηνοθεσία των κινηματογραφιστών Josh και Rebecca Tickell, έκανε πρεμιέρα πρόσφατα στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Tribeca 2023, όπου κέρδισε το Βραβείο Human Nature. Την αφήγηση της ταινίας έχουν οι Laura Dern, Jason Momoa, Rosario Dawson, Woody Harrelson, Ian Somerhalder και Donald Glover.

Κατά τη διάρκεια της παραγωγής του “Kiss the Ground”, οι Tickell’s ανακάλυψαν τις κάμερες Blackmagic Design και ενδιαφέρθηκαν να τις χρησιμοποιήσουν πληρέστερα για τη συνέχεια. «Θέλαμε να τραβήξουμε με κάμερες σε ένα φορμά που ήταν πολύ ευέλικτο και στιβαρό», είπε ο Josh Tickell. “Αισθανθήκαμε ότι η ροή εργασίας Blackmagic Design ήταν η απάντηση.”

Η ταινία χρησιμοποίησε δύο ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές Blackmagic URSA Mini Pro 12K και δύο ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K. «Τα 12K κάλυψαν τις περισσότερες από τις συνεντεύξεις μας, καθώς και κάποιες εργασίες υψηλής ταχύτητας», συνέχισε ο Τζος. «Οι κάμερες Pocket λειτουργούσαν ως κάμερες C. Το μεγαλύτερο μέρος της εργασίας πεδίου έγινε με τα 12Ks.”

Ενώ τηρούσε μια μορφή ντοκιμαντέρ, η ομάδα ήλπιζε να αποφύγει ένα αμιγώς ντοκιμαντέρ. «Θέλαμε μια λαμπερή ηλιόλουστη εμφάνιση, μεγάλα έντονα μπλε, πράσινα και ωραίους τόνους δέρματος», είπε ο Josh. «Με πολλές καταστάσεις που είναι σε εξωτερικούς χώρους ειδικά το καλοκαίρι, αντιμετωπίσαμε τη δυσκολία να προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε μια κινηματογραφική εικόνα έναντι της παραγωγής που έμοιαζε με τηλεόραση. Βρήκαμε ότι το Pictor zoom και οι prime φακοί συμπλήρωναν πολύ καλά τις κάμερες Blackmagic και οι δύο μαζί έκαναν πραγματικά υπέροχη εμφάνιση κάτω από πολλές από αυτές τις διαφορετικές συνθήκες.» Η επιλογή της λήψης του Blackmagic RAW με σταθερό ρυθμό μετάδοσης δυαδικών ψηφίων 12:1 έδωσε στο πλάνα μεγάλο εύρος, κάτι που έκανε την προσαρμογή στις ποικίλες συνθήκες διαχειρίσιμη στη μετά την παραγωγή.

Για το post production, η ομάδα “μεταπήδησε” από το προηγούμενο NLE στο DaVinci Resolve Studio. «Η μετάβαση στο Resolve ήταν εκπληκτικά απρόσκοπτη», πρόσθεσε ο Josh. «Αντλήσαμε περισσότερες από 300 ώρες πλάνα μέσω του Resolve χρησιμοποιώντας ένα οικοσύστημα 10 GB και διαπιστώσαμε ότι ήταν ισχυρότερο από πολλές απόψεις από το προηγούμενο NLE μας».

Το Post production χρησιμοποίησε το Blackmagic Cloud για να διαδώσει το έργο σε διαφορετικούς καλλιτέχνες, απλά στέλνοντάς τους πλάνα σε φορητές μονάδες δίσκου και κοινοποιώντας το έργο που βασίζεται στο cloud. «Η επεξεργασία με το σύστημα Blackmagic Cloud ήταν απλή και μας επέτρεψε να δούμε όλοι τη δουλειά του άλλου», είπε ο Τζος. «Η επικοινωνία του Resolve στα μέσα ενημέρωσης ήταν σημαντική βοήθεια. Σπάνια είχαμε πρόβλημα με την επανασύνδεση αρχείων, είτε αυτό αφορούσε έναν νέο καλλιτέχνη με νέα μονάδα δίσκου είτε απλώς τη μετάβαση από εικόνες διακομιστή μεσολάβησης σε εικόνες πλήρους ανάλυσης. Τα αρχεία 12K ή 6K ήταν όλα διαθέσιμα με μια γρήγορη εναλλαγή ενεργοποίησης και απενεργοποίησης, ώστε να μπορούμε να ελέγξουμε πώς φαίνεται μια λήψη πλήρους ανάλυσης στο διαδίκτυο και στη συνέχεια να επιστρέψουμε στους διακομιστή μεσολάβησης με ένα μόνο κλικ, κάτι που ήταν πολύ χρήσιμο!».

 

Spread the love