Nokia: Νέα εταιρική ταυτότητα του brand της
Κατά τη διάρκεια του Mobile World Congress της Βαρκελώνης, η εταιρεία παρουσίασε τη νέα ταυτότητα του brand της ως μέρος του μακροπρόθεσμου στρατηγικού της μετασχηματισμού. Όπως τονίζει στην ανακοίνωσή της η εταιρία το νέο λογότυπό της και ταυτότητα, είναι μια εμφάνιση πιο σύγχρονη και ψηφιακή.
Σύμφωνα με την ενημερωμένη εταιρική στρατηγική της, η Nokia ανανεώνει την επωνυμία της για να σηματοδοτήσει ποιος είναι σήμερα: ένας ηγέτης στην καινοτομία τεχνολογίας B2B που αντιλαμβάνεται τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας σε κάθε κλάδο. Η νέα μάρκα επιβεβαιώνει την αξία που φέρνει η Nokia στην τεχνογνωσία δικτύων, την πρωτοπορία στην τεχνολογία, την πρωτοποριακή καινοτομία και τη συνεργατική συνεργασία.
Το νέο λογότυπο της εταιρείας είναι εμβληματικό μιας ενεργοποιημένης, δυναμικής και σύγχρονης Nokia, καταδεικνύοντας τις αξίες και τον σκοπό της. Έχει σχεδιαστεί ως σύμβολο συνεργασίας, κάτι που η Nokia πιστεύει ότι είναι κρίσιμο για την αξιοποίηση των εκθετικών δυνατοτήτων των δικτύων: ξεκλείδωμα κερδών στη βιωσιμότητα, την παραγωγικότητα και την προσβασιμότητα.
Ο Pekka Lundmark, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nokia, δήλωσε: «Βλέπουμε τη δυνατότητα της ψηφιακής τεχνολογίας να μεταμορφώσει τις επιχειρήσεις, τη βιομηχανία και την κοινωνία με μια ευκαιρία για σημαντικά κέρδη στην παραγωγικότητα, τη βιωσιμότητα και την προσβασιμότητα. Η κορυφαία στην αγορά τεχνολογία κρίσιμης δικτύωσης χρειάζεται όλο και περισσότερο από πελάτες και συνεργάτες σε κάθε κλάδο. Βλέπουμε ένα μέλλον όπου τα δίκτυα υπερβαίνουν τη σύνδεση ανθρώπων και πραγμάτων. Είναι προσαρμόσιμα, αυτόνομα και αναλώσιμα. Είναι δίκτυα που αισθάνονται, σκέφτονται και ενεργούν και μεγιστοποιούν την ευκαιρία της ψηφιοποίησης.
«Σήμερα μοιραζόμαστε την ενημερωμένη εταιρική και τεχνολογική μας στρατηγική με έμφαση στην απελευθέρωση του εκθετικού δυναμικού των δικτύων – πρωτοπορώντας ένα μέλλον όπου τα δίκτυα συναντούν το cloud. Για να σηματοδοτήσουμε αυτή τη φιλοδοξία, ανανεώνουμε την επωνυμία μας ώστε να αντικατοπτρίζει αυτό που είμαστε σήμερα – ένας ηγέτης στην τεχνολογία B2B καινοτομίας. Αυτή είναι η Nokia, αλλά όχι όπως μας έχει δει ο κόσμος στο παρελθόν.»