Το Instagram δοκιμάζει μια ροή πλήρους οθόνης που μοιάζει με το TikTok
Το Facebook δεν είναι το μόνο που κλίνει σκληρότερα στην υιοθέτηση περισσότερων λειτουργιών που μοιάζουν με το TikTok. Το Instagram δοκιμάζει επίσης αυτή τη στιγμή μια ροή πλήρους οθόνης που μιμείται το Tik Tok.
Όπως ανακοινώθηκε στο Instagram του Mark Zuckerberg, η εταιρεία λέει ότι αυτή τη στιγμή δοκιμάζει μια λειτουργία που θα κάνει τη ροή της να καταλαμβάνει πλήρως την οθόνη, παρόμοια με το πώς εμφανίζεται το TikTok.
«Θέλουμε να διευκολύνουμε την ανακάλυψη περιεχομένου και τη σύνδεση με φίλους», γράφει ο Zuckerberg. «Οι φωτογραφίες εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικό μέρος του Instagram και εργαζόμαστε για τρόπους βελτίωσης του τρόπου με τον οποίο εμφανίζονται και σε μια ροή πλήρους οθόνης. Σύντομα όλοι θα αρχίσουν να βλέπουν αυτό το τεστ στις οθόνες τους. Με ενθουσιασμό ακούω τα σχόλιά σας!»
Εκτός από την αλλαγή στον τρόπο εμφάνισης των ροών, το σχόλιο του Zuckerberg ότι οι φωτογραφίες είναι «σημαντικό μέρος του Instagram» είναι το πρώτο που η εταιρεία έχει μιλήσει ανοιχτά για την άποψή της για φωτογραφίες στην πλατφόρμα από πέρυσι. Τον περασμένο Ιούλιο, ο επικεφαλής του Instagram Adam Mosseri είπε ότι το Instagram «δεν είναι πλέον μια εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών» και ότι επρόκειτο να επικεντρωθεί στο βίντεο, καθώς ήταν ο νούμερο ένα τρόπος με τον οποίο οι χρήστες του έμειναν αφοσιωμένοι.
Έκτοτε, οι περισσότερες ενημερώσεις του Instagram επικεντρώθηκαν σε βίντεο και αγορές, ενώ μικρή προτεραιότητα έχει δοθεί στη φωτογραφία.
Αλλά τα λόγια του Ζούκερμπεργκ, αναφέρει το PetaPixel, εδώ έρχονται σε αντίθεση με αυτή την προηγούμενη δήλωση, είτε ήταν σκόπιμη είτε όχι. Μόνο ο χρόνος θα δείξει εάν το Instagram θα αρχίσει να κλίνει πίσω σε αυτό που το έκανε δημοφιλές στην αρχή: τις φωτογραφίες.
Η ανακοίνωση της λειτουργίας πλήρους οθόνης εντάσσεται σε μια άλλη αναφορά από το Facebook που δείχνει ότι η Meta πιέζει σκληρά να αντιγράψει χαρακτηριστικά που κάνουν τον ανταγωνιστή του TikTok επιτυχημένο. Το Facebook σχεδιάζει να ανανεώσει τον αλγόριθμο τροφοδοσίας του για να δώσει προτεραιότητα στις προτεινόμενες αναρτήσεις και όχι σε περιεχόμενο που δημοσιεύεται από λογαριασμούς που ακολουθούν οι άνθρωποι. Το Facebook προφανώς ανησυχούσε ότι δεν έκανε αρκετά για να ανταγωνιστεί το TikTok και τα στελέχη αποφάσισαν ότι η λύση ήταν να επανεξετάσουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί πλήρως η ροή.
Αυτές οι αλλαγές τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram φαίνεται να έχουν σχεδιαστεί για να υποστηρίζουν το Reels, το οποίο είναι η απάντηση της Meta στο βασικό επιχειρηματικό μοντέλο του TikTok. Μένει να δούμε αν αυτές οι σχεδιαστικές αποφάσεις θα είναι αρκετές για να κρατήσουν μακριά τη δημοτικότητα του TikTok.