Το TikTok μοιράζεται τα έσοδα από τις διαφημίσεις με τους δημιουργούς
Το TikTok είναι η πιο πρόσφατη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που ανακοινώνει έναν νέο τρόπο για τους δημιουργούς περιεχομένου να κερδίζουν χρήματα από την εφαρμογή, παρόμοιο με το σύστημα κατανομής εσόδων από διαφημίσεις του YouTube.
Το TikTok είναι εξαιρετικά δημοφιλές για το σύντομο περιεχόμενο βίντεο και η εφαρμογή με έδρα την Κίνα συνεχίζει να διευρύνει τη βάση χρηστών της, η οποία πρόκειται να ξεπεράσει το 1,5 δισεκατομμύριο χρήστες φέτος.
Μέχρι αυτό το σημείο, οι δημιουργοί περιεχομένου TikTok είχαν μόνο έναν τρόπο να επωφεληθούν από την επιτυχία τους στην εφαρμογή, μέσω του “Creator Fund” της εφαρμογής, αλλά η πρωτοβουλία δεν είχε συνέπεια και οι πληρωμές ήταν συχνά μικρές, αναφέρει το The Verge.
Το TikTok ανακοίνωσε τώρα ένα νέο πρόγραμμα που ονομάζεται TikTok Pulse. Μέσω αυτού του προγράμματος, η εφαρμογή θα επιτρέψει στις διαφημίσεις να προβάλλονται παράλληλα με το κορυφαίο 4% όλων των βίντεο στο TikTok, πράγμα που σημαίνει ότι οι επωνυμίες θα λάβουν ώθηση στην έκθεση ενώ οι δημιουργοί θα περιορίσουν τα έσοδα από διαφημίσεις.
Για να προκριθούν στο αρχικό στάδιο του TikTok Pulse, οι δημιουργοί πρέπει να έχουν τουλάχιστον 100.000 ακόλουθους. Η εφαρμογή θα μοιράζεται το 50% των εσόδων της από διαφημίσεις με τους κατάλληλους δημιουργούς, σχεδόν το ίδιο που ισχύει με το 55 % των εσόδων του YouTube από διαφημίσεις που καταβάλλονται μέσω του Προγράμματος συνεργατών του.
Η κατανομής εσόδων του YouTube είναι αυτή τη στιγμή μία από τις πιο κερδοφόρες μεταξύ άλλων εφαρμογών κοινωνικών μέσων, γι’ αυτό πολλοί δημιουργοί την προτιμούν. Μόνο το 2021, το YouTube δημιούργησε 28,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις, ενισχύοντας την οικονομία των δημιουργών.
Το πρόγραμμα TikTok Pulse θα ξεκινήσει τον Ιούνιο στις Ηνωμένες Πολιτείες, με άλλες αγορές να ανοίγουν αργότερα αυτό το φθινόπωρο.