Wednesday, January 15, 2025
BlogDigitalsPhoto Wall Choices

Η Adobe σχεδιάζει να κάνει το Photoshop δωρεάν στο διαδίκτυο

Η Adobe αποκάλυψε ότι σχεδιάζει να κάνει την έκδοση του Photoshop που βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης διαθέσιμη σε όλους δωρεάν, ως ένας τρόπος να εισαγάγει περισσότερους χρήστες στην εφαρμογή.

Μιλώντας στο The Verge, η Αντιπρόεδρος ψηφιακής απεικόνισης της Adobe, Maria Yap, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία δοκιμάζει επί του παρόντος ένα μοντέλο «freemium» στον Καναδά που θα επιτρέπει σε οποιονδήποτε να χρησιμοποιεί το Photoshop σε ένα πρόγραμμα περιήγησης μέσω ενός λογαριασμού Adobe. Η εταιρεία λέει ότι σκοπεύει να κλειδώσει ορισμένες λειτουργίες από τους συνδρομητές που πληρώνουν στο μέλλον, αλλά δεν παρείχε λεπτομέρειες σχετικά με τα χαρακτηριστικά που θα μπορούσε να διαθέτει πίσω από ένα paywall ή ποια θα παραμένουν πάντα δωρεάν.

Η Adobe λέει ότι δοκιμάζει το δωρεάν μοντέλο για να επιτρέψει σε περισσότερους ανθρώπους να γνωρίσουν την πλατφόρμα που έχει κλειδωθεί πίσω από μεθόδους επί πληρωμή – είτε αγορά λογισμικού είτε συνδρομή – για όσο διάστημα υπάρχει το Photoshop.

«Θέλουμε να κάνουμε το Photoshop πιο προσιτό και πιο εύκολο για περισσότερους ανθρώπους να το δοκιμάσουν και να γνωρίσουν το προϊόν», λέει ο Yap στο The Verge.

«Θέλω να δω το Photoshop να συναντά χρήστες εκεί που βρίσκονται τώρα. Δεν χρειάζεστε μηχανή υψηλής τεχνολογίας για να μπείτε στο Photoshop.”

Η Adobe δεν έχει πει εάν ή πότε σκοπεύει να επεκτείνει τη δοκιμή εκτός Καναδά ούτε παρείχε λεπτομέρειες σχετικά με το πότε μπορεί να ξεκινήσει πλήρως το πρόγραμμα.

 

Όπως διαβάζουμε στο PetaPixel, το Photoshop στο Web κυκλοφόρησε τον περασμένο Οκτώβριο ως δημόσια έκδοση beta και ενώ δεν είναι πλήρως εξοπλισμένο όσο η εφαρμογή για υπολογιστές, είναι συμβατό με αυτό. Οι χρήστες μπορούν να ξεκινήσουν την επεξεργασία στον ιστό και να προσκαλέσουν οποιονδήποτε να δει ή να σχολιάσει το αρχείο χωρίς να έχει συνδρομή στο Creative Cloud ή να χρειάζεται να κατεβάσει οποιοδήποτε λογισμικό. Η πλατφόρμα είναι ιδιαίτερα ισχυρή για την Adobe ώστε να στοχεύει νεότερα δημιουργικά, καθώς μπορεί να λειτουργήσει σε Google Chromebook, τα οποία είναι ένας από τους κορυφαίους υπολογιστές που αναπτύσσονται στις τάξεις.

Η Adobe έχει διαθέσει σημαντικούς πόρους σε δημιουργικά εργαλεία που βασίζονται σε cloud και προγράμματα περιήγησης. Εκτός από το Photoshop και το Illustrator για το Web, η εταιρεία κυκλοφόρησε το Creative Cloud Express στα τέλη του περασμένου έτους.

Πολλές από τις πρόσφατες προσπάθειες της Adobe φαίνεται να ανταποκρίνονται στην επιτυχία του Picsart, το οποίο έχει ανέβει σε δημοτικότητα τα τελευταία δύο χρόνια και του οποίου οι χρήστες δημιουργούν ένα δισεκατομμύριο επεξεργασίες το μήνα. Η Adobe έχει τα πλεονεκτήματα του Picsart όσον αφορά τη δύναμη του λογισμικού της, αν και η Picsart τείνει να εστιάζει περισσότερο στη «διασκέδαση» παρά να προσπαθεί να ανταποκριθεί στις δυνατότητες με την Adobe. Ωστόσο, η βουτιά στην αγορά “freemium” είναι σχεδόν σίγουρα μια απάντηση στο Picsart και το επιχειρηματικό της μοντέλο, κάτι που δείχνει πόσο σοβαρά αντιμετωπίζει η Adobe το νέο πρόγραμμα επεξεργασίας φωτογραφιών.

Spread the love