Η Apple βάζει στόχο να αυξήσει τα έσοδά της μέσω περισσότερων διαφημίσεων στις εφαρμογές της
Η Apple σχεδιάζει να φέρει διαφημίσεις σε περισσότερες από τις εφαρμογές της. Σύμφωνα με τον Mark Gurman του Bloomberg, η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει εσωτερικές δοκιμές μιας έκδοσης των Χαρτών που διαθέτει διαφημίσεις αναζήτησης. Η Apple χρησιμοποιεί ήδη παρόμοιες διαφημίσεις στο App Store.
Οι προγραμματιστές μπορούν να πληρώσουν την εταιρεία για να εμφανιστεί το λογισμικό τους στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης όταν εισάγετε συγκεκριμένους όρους. Ο Gurman προτείνει ότι οι διαφημίσεις αναζήτησης στους Χάρτες θα λειτουργούσαν με τον ίδιο τρόπο. Για παράδειγμα, ένα ιαπωνικό εστιατόριο θα μπορούσε να πληρώσει την Apple για να εμφανίζεται η επιχείρησή του υψηλότερα στις τοπικές καταχωρίσεις όταν οι χρήστες χρησιμοποιούν όρους αναζήτησης όπως “σούσι”. Ο Gurman πιστεύει ότι η Apple θα μπορούσε να εφαρμόσει παρόμοιες διαφημίσεις στις εφαρμογές Podcasts και Books. Λέει ότι η εταιρεία θα μπορούσε να αρχίσει να προσφέρει ένα επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις μέσω του Apple TV+.
Ο Gurman αποδίδει την πιθανή ώθηση στον Todd Teresi, τον αντιπρόεδρο που είναι υπεύθυνος για το διαφημιστικό τμήμα της εταιρείας. Ο Teresi άρχισε πρόσφατα να αναφέρεται απευθείας στον επικεφαλής των υπηρεσιών Eddy Cue και φέρεται να έχει μιλήσει για μεγάλη επέκταση του αντίκτυπου της ομάδας του. Το τμήμα παράγει περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια έσοδα. Η φιλοδοξία του Teresi είναι να αυξήσει αυτόν τον αριθμό σε διψήφιο αριθμό. Αυτό θα απαιτούσε σημαντική επέκταση των σημερινών διαφημιστικών προσπαθειών της Apple.