Saturday, January 25, 2025
Blog

Έντονες αντιδράσεις για το Photoshop στη καμπάνια της Panasonic

Πολύ γκρίνια έφερε η καμπάνια της Panasonic για τη νέα σειρά SoundSlayer gaming wearable ηχείων.

Συγκεκριμένα, δύο φωτογραφίες για το νέο προϊόν προήλθε από δωρεάν εικόνες του Shutterstock και του Getty Images, συνδυασμένες με το κατάλληλο Photoshop.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τη φωτογραφία που δημοσίευσε η Panasonic και την εικόνα του Shutterstock χωρίς το ηχείο 

Οι αντιδράσεις για τη φωτογραφία ήταν έντονες, όμως συνεχίστηκαν στη δεύτερη φωτογραφία, στην οποία αντικατέστησε το κεφάλι ενός μαύρου άνδρα με ενός λευκού.

Το τελικό αποτέλεσμα μπορεί να διαφέρει αρκετά, αλλά τα χέρια, η μπλούζα με τα ίδια τσαλακώματα και άλλες λεπτομέρειες δεν αφήνουν περιθώρια αμφιβολίας. Το μόνο που αλλάζει είναι το κεφάλι και το χρώμα στην μπλούζα και το controller.

 

Τα EXIF δεδομένα αποκαλύπτουν και πάλι το Getty Images και το φωτογράφο blackCAT, ενώ έχει την περιγραφή «νεαρός Αφροαμερικάνος τρώει πίτσα, πίνει μπύρα και παίζει video games». Ωστόσο η Panasonic δεν κάνει κάτι παράνομο εδώ, απλά κινείται σε μία γκρίζα περιοχή. Οι royalty-free εικόνες μπορούν να χρησιμοποιηθούν ελεύθερα από τον καθένα χωρίς να απαιτείται κάποια διαπραγμάτευση με το δημιουργό, ωστόσο θα περίμενε κανείς περισσότερα από μία εταιρία του μεγέθους της Panasonic.

 

 

Αφού το θέμα προσέλκυσε τα φώτα της δημοσιότητας, η Panasonic απέσυρε κάθε φωτογραφία που απεικόνιζε άνθρωπο από τη συλλογή εικόνων του προϊόντος της, ενώ δήλωσε πως ερευνά το θέμα.

 

Πηγή newsbeast.gr 

Spread the love

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *